Exchange Link

BLAZSFM RADIO ONLINE | NO MUSIC NO LIFE

Listen Free Internet Online Radio Stations

Put BlazsFM player and banner into your blog

Chat Box

Advertisement

Leave Your Comments Here

Free advertising

Blazs FM Radio Online

Blazs FM adalah salah satu radio online yang ditubuhkan pada pertengahan tahun 2011. Ianya dibentuk hasil dari XY Radio.FM yang mana adalah milik penuh Team Xy Radio Online, blog radio yang hangat menjadi hub radio-radio online di Malaysia. Buat masa ini Blazs FM dikendalikan oleh dua orang Deejay yang amat komited dengan radio ini iaitu Deejay Cinta dari Australia dan juga Deejay XY dari Malaysia a.k.a pemilik penuh blog Xy Radio Online. Dengan gabungan kedua-dua deejay ini maka terbentuklah Radio Online Blazs FM.

Blazs FM adalah radio underground yang akan menyajikan pelbagai jenis muzik sama ada hot di Malaysia mahupun di luar negara. Selain itu deejay-deejay yang bertugas juga dapat menghiburkan setiap pendengar yang mengunjungi blog dan mendengar radio ini. Dengan kehadiran ramai pendengar maka kami juga menyediakan ruangan permintaan lagu untuk memudahkan pendengar untuk membuat sebarang permintaan lagu dan membolehkan ucapan pendengar dibacakan secara LIVE. Dengan cara ini dapat mengeratkan lagi antara deejay yang bertugas dan juga pendengar yang mengunjungi blog ini.

 Selain itu juga Blazs FM juga menyediakan ruangan Chit Chat yang mana membolehkan interaksi setiap pengunjung blog ini bersama-sama rakan-rakan yang berada di blog ini. Ini akan mengeratkan lagi dan menambahkan lagi kenalan setiap mereka.

Ringkasnya pernubuhan Blazs FM bukan sekadar untuk memberikan hiburan semata, tetapi didalamnya terselit silaturahim yang boleh diwujudkan bukan sahaja rakan-rakan di Malaysia malah yang berada diluar Malaysia.

Artist Info

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More