Exchange Link

BLAZSFM RADIO ONLINE | NO MUSIC NO LIFE

Listen Free Internet Online Radio Stations

Put BlazsFM player and banner into your blog

Chat Box

Advertisement

Leave Your Comments Here

Free advertising

Transformasi Berjaya Rakyat Sejatera, Selamat Hari Kemerdekaan ke-54



Ogos menjelma lagi, kali ini dalam bulan yang sama kita di Malaysia akan meraikan beberapa hari yang paling penting dalam hidup dan sejarah kita. Pada awal bulan ini rakyat Malaysia yang beragama Islam dan seluruh warga dunia telah mula menyambut Bulan Ramadhan yang bermula pada 1 Ogos 2011. 

Bulan yang penuh keberkatan ini bagi umat Islam digunakan sebaik yang mungkin bagi melakukan seberapa banyak amalan yang baik bagi meningkatkan pahala dan mengurang atau menghentikan perkara yang buruk bagi menggurangkan terjadinya dosa. Hari ini genap seminggu kita berpuasa, dan mendekatkan kita pada tarikh keramat bagi seluruh rakyat di bumi Malaysia bagi mengenang kembali kejayaan perjuang-perjuang bangsa menuntut kemerdekaan tanah air.  

31 Ogos tahun ini genaplah usia kemerdekaan Negara kita Malaysia ke-54 tahun. Diharapkan saat sejarah ini diraikan oleh seluruh warga Malaysia dan bersama-sama kekalkan ia. Semoga tema kemerdekaan tahun ini iaitu Transformasi Berjaya Rakyat Sejahtera akan tercapai. Semperna bulan yang penuh kemuliaan ini kita panjatkan doa agar bumi tercinta ini sentiasa dilindungi.

Kami di BlazsFM mengucapkan Selamat Menyambut Kemerdekaan kepada seluruh Rakyat Malaysia. Kibarkan bendera kita bagi tanda sokongan dan kesetiaan kita pada Negara.

Artist Info

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More